|
Solgt må slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2020 kl. 10:59 |
Da jeg vil prøve noget nyt sælger jeg min Shield 2015, den er pæn stand og virker som den skal, der medfølger joystick (ingen remote)
Kom med bud. Befinder sig lidt uden for Århus, kan sendes på købers regning. Redigeret af DVDO - 11-November-2020 kl. 12:56 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ingen potentiel køber, men er blot nysgerrig. Hvad vil du prøve i stedet? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Det ved jeg ikke endnu.
|
|
![]() |
|
flop ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2006 Sted: Skive Status: Offline Point: 3 |
byder 500,-
|
|
![]() |
|
det kan vi godt sige.
Send pm så kan vi aftale nærmere. |
|
![]() |
|
Hej Flop Var det noget? |
|
![]() |
|
flop ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2006 Sted: Skive Status: Offline Point: 3 |
Hej
Ja, jeg er stadig interesseret. Nu har jeg ledt og ledt, men kan ikke finde nogen steder jeg kan sende dig PM. Så den funktion er af en eller anden grund ikke aktiv for mig. Min mail er prumle@hotmail.com så kan du evt. skrive til mig der.
|
|
![]() |
|
Hejsa
Jeg har sendt dig en mail :-) Til en anden gang, hvis du vil lave eller se en PM (privat besked) så finder du dem oppe i venstre hjørne når du er logget ind. ![]() Redigeret af DVDO - 11-November-2020 kl. 12:30 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5220 |
Nye brugere skal først ha 100 indlæg inden PM kan bruges.
|
|
![]() |
|
Det viste jeg ikke, tak for info
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |