|
Rocket League |
Besvar |
Forfatter | |
Raller1
Ny bruger Oprettet: 17-Juli-2019 Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-November-2020 kl. 18:21 |
hej Rocket League kan man kun få det til spilkonsoller?
Jeg har svært ved at finde det til pc når jeg er inde på Microsoft store, Elgiganten og power, det er kun til spillekonsoller alle 3 steder. Det er mere det der med at hente et spil det rigtige sted så man ikke få hevet noget virus med.
|
|
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan godt købes til pc. Det har man i hvert fald kunne. Har du kigget på steam?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klaus
|
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er free to Play på alle konsoller samt PC.
Det hentes via steam.
|
|
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Epic har købt det, og det er at finde på deres store og ikke Steam mere.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |