|
DR Kontant: Gigant for enhver pris |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2279 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2020 kl. 21:57 |
|
Elgiganten i Sønderborg havde ikke den model som jeg ville have. De hjalp mig med at søge og vi fandt at der var et på lager i Vejle. Det var nærmeste butik og jeg ville sikre mig at TVet ikke havde været ude og var kommet retur med fluer eller andre fejl. Jeg kørte derefter direkte til Vejle. Tomhændet tog jeg tilbage til varehuschefen i Sønderborg. Det ville blive Elgiganten i Vejle, der skulle betale for min forgæves kørsel. Det lykkedes mig at få samme model direkte fra Samsung, der ikke havde været åben. Vi åbnede denne model i Sønderborg hos Elgiganten, hvor vi både undersøgte TVet for fluer og andre fejl. Endelig tog jeg apparatet med hjem.
Redigeret af bentpetersson - 20-November-2020 kl. 21:59 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
fltk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 9186 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kørte du godt nok mere end 300 km efter et TV? Havde det været mig ville jeg have valgt en butik tættere på. ![]() Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox DVB-C/T2/S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer |
||
![]() |
||
KennethJensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Beklager -det med 14 dage kan jeg ikke længere finde. Men her er beskrivelse af at butikken skal kompensere dig hvis varen er dyrere andre steder og de ikke kan levere til den lovede pris: |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2279 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, den er sgu go' med dig 😉 Historien er det den, at dengang for fem år siden, da Samsungs TV var præget af tordenfluer, blev der anført herinde på forum, at Samsung kun erstattede, indtil apparatet var 6 måneder. Jeg fandt et testprogram, der viste 2 1/2 af de små bæster helt foroven. Så tog jeg foto og anmeldte det. Knap en uge senere fik jeg udbetalt hele købsbeløbet. Man erstattede endog selv om apparatet var 18 mdr. Tordenfluerne var gratis, og de blev behørigt afleveret sammen med skærmen. 😂 Redigeret af bentpetersson - 20-November-2020 kl. 16:54 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4780 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvad måtte du betale for de to tordenfluer og kan de også bruges på et tv, som har en anden alder?
![]() ![]() |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4780 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kan du ikke lige linke til, hvor det står i lovgivningen?
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
KennethJensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Som kunde skal man ikke glemme at hvis man har fået en ordrebekræftelse, så SKAL de levere varen senest 14 dage efter den lovede leveringsdato, ELLER de skal betale den meromkostning du har betalt for at købe varen et andet sted.
|
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2279 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Efter at jeg fik udbetalt hele købsbeløbet hos Elgiganten for to tordenfluer på mit 18 måneder gamle TV, ville jeg vise min tilfredshed ved igen at købe et TV hos Elgiganten.
Jeg modtog beløbet i kontanter i Sønderborg og ville have samme fabrikat, men en årgang nyere. Jeg fandt et tilbud på dette Tv hos Elgiganten i en anden by. Et tilbud der endog gav mig overskud. Ifølge oplysninger på nettet havde afdelingen kun et tilbage. Jeg bestilte på nettet. Jeg ventede til efter den tid jeg skulle, men fik ingen bekræftelse på afhentning. Alligevel kørte jeg for at afhente. Desværre havde man kun et udstillingsTV, hvilket jeg ikke ville have. Jeg havde ikke købt et brugt. Jeg ønskede et nyt. Tilbage i Sønderborg afkrævede jeg kørselsgodtgørelse på kr 3,12 år km på forgæves kørsel. Elgigantens varehuschef udbetalte mig beløbet på lidt mere end 1000 kr samt bestilte det ønskede, der kom med ekspresfart. Er par uger senere opdagede jeg en prisnedsættelse og jeg fik omkring kr 1500 retur. Vel havde Elgiganten lavet en fejl, men mon ikke at de gjorde fejlen god igen? |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det hele handler om optimering og profit.
Kunderne vil ikke betale for service. Elgiganten tjener for lidt på selve salget og forsøger at proppe forsikringer mv ned i halsen på folk. Hvis vi sammenligner Power og Elgiganten, så er Elgiganten klart dem jeg helst vil handle med. Så hvis man gerne vil have service og hjælp skal man søge andre steder hen.
|
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det der mest irriterer mig ved Elgiganten er at der sjældent er nogen som gider hjælpe en med at finde en vare. Men finder man den selv og bevæger sig mod kassen så får de pludselig travlt med at få sat deres navn på 'salget' og de bliver skide sure når jeg beder dem rende og hoppe.
|
||
.
|
||
![]() |
||
moremusic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
.
Redigeret af moremusic - 19-November-2020 kl. 19:59 |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4780 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lige præcis... Sender man hende i Bilka for at købe en mikrobølgeovn, så kommer hun enten hjem med den eller også er den udsolgt. Men sender man hende 2 gange i Elgiganten med en ring rundt om varen i kataloget. Så kommer hun hjem med en helt andet og dyrere vare. Foruden hun nu har tegnet abonnement med et andet el-selskab.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |