|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2006 kl. 18:02 |
Hejsa. Se lige dette Amitech til TDC KabelTV http://www.amitech.dk/includes/webprodukt/eHome/homeCenterLi ving/TVTuner.asp
|
|
Hilsen
Plouger |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
Ser lækkert ud Men savner info om man kan optage hdtv Hvad med dolby digital lyd ? Kan det også optages sammen med film og her tænker jeg på 5,1 lyd Hans |
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Det smarte er endvidere, at man kan nøjes med at købe den digitale tuner som extern ( hvis man har TDC kabel TV) og allerede har et mediecenter. Så slipper man for selector boxen sagem81, som jo stadig har en hel del børnesygdomme
![]() |
|
![]() |
|
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Gad da godt se løsningen på MCE og DVB-C, med undertekster på danske kanaler og lign.
ib
|
|
![]() |
|
risras ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
hej det ser godt ud med det sidste nye tiltag fra amitech (tdc tuner ) men er der andre end mig der har hørt rygter om at der skulle komme en ny model her sidst på året ,og jeg mener ny ikke bare`` en opgradering ef en ældre model til 416 Hilsen Erik |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Det ligner FloppyDTV løsningen fra Digital Everywhere Digital Everywhere lister Amitech som forhandler. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |