|
Håber endelig jagten er over (Sony KD65A85) |
Besvar |
Forfatter | |
ozong
Bruger Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-November-2020 kl. 16:40 |
Efter flere forskellige forsøg (LED) på at finde en værdig afløser for mit gamle plasma tv. Er valget nu faldet på et OLED og håber det lever op til mine forventninger.
Bliver desværre først leveret d. 10 december, så der er tid til at følge prisudviklingen de næste uger. Når jeg har fået det hele sat op og testet det, vil jeg forsøge at give en brugeranmeldelse af mit nye setup. |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder spænende
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blot nysgerrig (særligt når du kommer fra plasma), hvorfor valgt du så at kaste dig over flere LCD TV indledningvis?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
ozong
Bruger Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Rasmus, Rigtig godt spørgsmål, tror jeg lod mig rive med af at LED/QLED bølgen.
Men måtte bare hurtigt erkende at når man er vandt til at sort er sort, havde
jeg det svært med grå nuancer, bleeding i de sort bjælker m.m. Har nu været så heldig de havde mit udstyr på lager i den lokale Elgiganten så har lige fået sat det op her til aften og glæder mig afsindigt til at afprøve det i weekenden. Kan dog allerede nu sige jeg er imponeret i forhold til LED/QLED. Redigeret af ozong - 26-November-2020 kl. 21:25 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, der er meget salgsgas derude :-) Jeg undrede mig egentlig bare. Både herinde og på Flatpanels anbefaler ikke bare redaktionerne, men også et utal af forumbrugere, at gå OLED-vejen. Og der er i sandhed forskel i billedkvalitet. Ikke kun generelt, men også i særdeleshed på HDR (i OLEDs favør) fordi OLED kan styre lyset på pixel-niveau.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |