recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fjerne pil-menu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fjerne pil-menu?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fjerne pil-menu?
    Sendt: 21-December-2020 kl. 08:22
Sa jeg stod op her til morgen, hqvde min iPhone denne menu slået til. Hvordan fjerner jeg den igen?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2020 kl. 09:00
Hvad sker der, hvis du trykker på tilbage-pilen, lige til venstre for ordet "Beskeder"? (Hvis det da ellers ER en "knap", man kan trykke på)...
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2020 kl. 09:13
så slår den ind alm på billede to.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2020 kl. 09:25
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

så slår den ind alm på billede to.

Sidste skud herfra... Hvad så, trykke på "hånden"? Eller trykke OK til cookie-politikken?

Redigeret af mnielsen - 21-December-2020 kl. 09:26
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2020 kl. 09:41
det er ikke recordere.. Det er min telefon der roder rundt.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2020 kl. 09:41
og trykker jeg på hånden skiftet den bare kort til hånd.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2020 kl. 09:53
Så prøv fra computer i stedet for... Det KAN godt være recordere alligevel. Den loader noget langsomt, i øjeblikket, synes jeg.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4656
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2020 kl. 09:53
Det er vist noget "accessibility", f.eks. hvis hjem-knappen er gået i stykker. Det kan nok deaktiveres inde fra accessibility-menuen eller lignende på iPhone.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu