|
BOSE, DALI eller B&W? |
Besvar |
Forfatter | |
Michael-A
Ny bruger Oprettet: 10-Januar-2021 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Januar-2021 kl. 19:23 |
Hej
Jeg står for at udskifte min nuværende surround løsning og kigger efter en løsning med små højttalere. Jeg er kommet frem til enten B&W eller Dali Med en denon forstærker. Er der nogen der har erfaring med dem, særligt Bose systemet, som jeg hælder mest til? Mvh Michael |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du skal følge best pratic, men en maks crossover på 80hz er det B&W du skal gå efter. De andre når ikke ned under 80hz
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor køber du ikke bare en soundbar? Klaus
|
|
Michael-A
Ny bruger Oprettet: 10-Januar-2021 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er skrå loft, så jeg får ikke det fulde ud af en soundbar. Jeg havde dog også kigget på SONOS arc + SUB + 2 x PLAY:1- hvad kan du anbefale?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |