|
S: Gamut Phi 7 + LCR speaker - Integra DTR-80.3 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
unen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2012 Sted: København Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2021 kl. 11:23 |
||
Jeg sælger mit musik anlæg, kun seriøse bud besvares.
Speakers: Gamut Phi 7, black. Befinder sig i Vanløse/København. mvh Sune Redigeret af unen - 09-Februar-2021 kl. 23:18 |
|||
![]() |
|||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
HBO?
|
|||
![]() |
|||
unen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2012 Sted: København Status: Offline Point: 23 |
||
Jeg har ikke besluttet mig for en pris, da jeg ærlig talt ikke har fulgt med de sidste par år og derfor har svært ved at vurdere det.
|
|||
![]() |
|||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
||
god info, er integraen med nyt HDMI-board?
|
|||
![]() |
|||
||
Ja, HDMI blev skiftet for et par år siden, hvor den blev sendt på et authorieret-værksted i Tyskland.
|
|||
![]() |
|||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
||
du må have en ide om priser, det har man altid. Så sig nu bare hvad du tænker..... du siger jo nej hvis jeg byder 500,- for receiver
![]() |
|||
![]() |
|||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
||
Så vil jeg faktisk gerne byde 600kr. CSN teknik har en 80.2 til salg og har haft det i lang tid til 6995... På trods af det helt sikkert er en fed maskine, så den kommet bagud i udvikling, med atmos, AirPlay osv. osv. her foruden er den knap 10 år gammel... går den til, så er reparationen på sådan en fætter nok ikke lige til... hvis der tænkes i pris... JEG tænker Max 4-5.000 kr. hvad ville du selv give for den hvis du skulle købe den fra en anden?
|
|||
![]() |
|||
||
Integra'en er fra slut-2013, dvs. lidt over 7 år gammel - der er lidt til 10 år ![]() Imellem hvad du vurderer af pris og hvad CSN tager for en 80.2, vil jeg sige 5.5-6.000 kr. for denne. |
|||
![]() |
|||
||
Det kan godt være mine præmisser er forkerte - men tror nu min vurdering er ok... der er vel en grund til at den endnu ikke er solgt ved CSN... men prøv da...
|
|||
![]() |
|||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
||
jeg købte en 80.3 for 5 år siden for 4500,-
Det er en fin forstærker, men tiden er løbet totalt fra den..... man kan handle en Anthem MX500 for 2.000,- på DBA og dette inkl kit til kalibrering
|
|||
![]() |
|||
Jesper2830 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2021 Status: Offline Point: 1 |
||
Hej
Kan være interesseret i centerhøjtaleren Gamut LCR (black) alene. Vil du være interesseret i at sælge den og til hvilken pris?
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Skriv til mig på 2627 7788, så kan vi snakke om det.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |