recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Gamut Phi 7 + LCR speaker - Integra DTR-80.3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Gamut Phi 7 + LCR speaker - Integra DTR-80.3

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
unen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-April-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér unen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Gamut Phi 7 + LCR speaker - Integra DTR-80.3
    Sendt: 26-Januar-2021 kl. 11:23
Jeg sælger mit musik anlæg, kun seriøse bud besvares.

Speakers: Gamut Phi 7, black.
Center: Gamut LCR, black. SOLGT
Receiver: Integra DTR-80.3 - Pris: 4.000kr.   SOLGT

Befinder sig i Vanløse/København.

mvh
Sune

Redigeret af unen - 09-Februar-2021 kl. 23:18
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 12:04
HBO?
Til top
unen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér unen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 12:28
Jeg har ikke besluttet mig for en pris, da jeg ærlig talt ikke har fulgt med de sidste par år og derfor har svært ved at vurdere det. 
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 14:21
god info, er integraen med nyt HDMI-board?
Til top
unen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér unen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 14:54
Ja, HDMI blev skiftet for et par år siden, hvor den blev sendt på et authorieret-værksted i Tyskland.
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 16:45
du må have en ide om priser, det har man altid. Så sig nu bare hvad du tænker..... du siger jo nej hvis jeg byder 500,- for receiver Wink
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

du må have en ide om priser, det har man altid. Så sig nu bare hvad du tænker..... du siger jo nej hvis jeg byder 500,- for receiver Wink
Så vil jeg faktisk gerne byde 600kr. 

CSN teknik har en 80.2 til salg og har haft det i lang tid til 6995...
På trods af det helt sikkert er en fed maskine, så den kommet bagud i udvikling, med atmos, AirPlay osv. osv. 
her foruden er den knap 10 år gammel... går den til, så er reparationen på sådan en fætter nok ikke lige til... hvis der tænkes i pris... JEG tænker Max 4-5.000 kr. 
hvad ville du selv give for den hvis du skulle købe den fra en anden?
Til top
unen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér unen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2021 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

På trods af det helt sikkert er en fed maskine, så den kommet bagud i udvikling, med atmos, AirPlay osv. osv. 
her foruden er den knap 10 år gammel... går den til, så er reparationen på sådan en fætter nok ikke lige til... hvis der tænkes i pris... JEG tænker Max 4-5.000 kr. 

Integra'en er fra slut-2013, dvs. lidt over 7 år gammel - der er lidt til 10 år Smile x.4 modellerne var begyndt at komme, men 80.4 kom så vidt jeg husker en del senere end de mindre modeller, så vil antage at denne er fra en af de sidste 80.3 batches.
Imellem hvad du vurderer af pris og hvad CSN tager for en 80.2, vil jeg sige 5.5-6.000 kr. for denne. 

Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2021 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af unen unen skrev:

Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Integra'en er fra slut-2013, dvs. lidt over 7 år gammel - der er lidt til 10 år Smile x.4 modellerne var begyndt at komme, men 80.4 kom så vidt jeg husker en del senere end de mindre modeller, så vil antage at denne er fra en af de sidste 80.3 batches.
Imellem hvad du vurderer af pris og hvad CSN tager for en 80.2, vil jeg sige 5.5-6.000 kr. for denne. 

Det kan godt være mine præmisser er forkerte - men tror nu min vurdering er ok... der er vel en grund til at den endnu ikke er solgt ved CSN... men prøv da...
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2021 kl. 22:21
jeg købte en 80.3 for 5 år siden for 4500,-

Det er en fin forstærker, men tiden er løbet totalt fra den..... man kan handle en Anthem MX500 for 2.000,- på DBA og dette inkl kit til kalibrering
Til top
Jesper2830 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Januar-2021
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper2830 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 12:46
Hej

Kan være interesseret i centerhøjtaleren Gamut LCR (black) alene. 

Vil du være interesseret i at sælge den og til hvilken pris? Smile
Til top
unen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér unen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2021 kl. 00:30
Oprindeligt skrevet af Jesper2830 Jesper2830 skrev:

Hej

Kan være interesseret i centerhøjtaleren Gamut LCR (black) alene. 

Vil du være interesseret i at sælge den og til hvilken pris? Smile

Skriv til mig på 2627 7788, så kan vi snakke om det.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu