|
Hvilke atmos højtalere? |
Besvar |
Forfatter | ||
Vijnana
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 475 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2021 kl. 17:11 |
|
SVS Prime Elevation er gode og meget fleksible til både væg- og loftsmontering. Måske en anelse over dit budget. Forhandles af AV-connection.
|
||
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske du kunne skrive modelnummer her så trådstarter kan se dem... Bruger du dem som atmos?
|
||
Ning
|
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er de - de står nemlig hjemme hos mig
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
Wish
Bruger Oprettet: 12-Juni-2010 Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har 4 stk. Dali Alteco højtalere liggende hvis det kunne være interessant. Jeg har været glad for dem, men efter jeg er flyttet har jeg nedskaleret til 5.1 og har derfor ikke brug for dem længere.
|
||
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan huske at Jonas H her på siden som har tråden *Harman Kælderbio* på et tidspunkt havde nogle små JBL som han brugte som en midlertidig løsning.
Som jeg husker det var han svært tilfreds... Til trods for prisen som vist var 5-600 kr stk Han havde dem vist til salg, ved ikke om de er væk
|
||
Ning
|
||
Highway 2
Junior bruger Oprettet: 23-December-2020 Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Skal have fundet nogle gode atmos højtalere til montering i loftet. Er der nogen som kan anbefale nogen gode de evt har erfaring med? Jeg ender med et 7,2,2 setup. Har pt KEF højtalere Q serie og bruger en Marantz SR6011 surround forstærker. Nogen skud på en god højtaler? Budget ca. 1000 - 1500 pr stk
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |