|
k: M&K Sound X10/x12 Subwoofer Søges! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Andersjens112 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2020 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2021 kl. 18:17 |
Hej.
M&K Sound X10/12 Subwoofer Søges! Skriv til mig så finder vi ud af noget. med venlig hilsen Anders Jensen
Redigeret af Andersjens112 - 08-Februar-2021 kl. 21:55 |
|
![]() |
|
Andersjens112 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2020 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hop
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
blot et lille tip, du skal væbne dig med tålmodighed. De ovennævnte subs er ikke særlig tit til salg. Kan ikke huske om der har været en x12 til salg siden den jeg købte af min kammi, men annoncen nåede bare aldrig at se dagens lys, her snakker vi om sidste år mener jeg
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
ellers kan jeg anbefale at gå ind på hifishark.com, hvor der kan søges over hele verden. Kunne være at Tyskland eller Sverige havde en til salg:-)
|
|
![]() |
|
Hej Vilstrup.
Tak for info. Hvad gav du for din x12 brugt? Og hvor gammel var den?. Har du prøvet X10 i forhold til x12?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |