|
K: ældre grafik kort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2021 kl. 21:02 |
Hejsa,
Har solgt min grafikkort for at opgradere, men priserne stikker jo fuldstændigt af i øjeblikket og gider ikke betale overpris og har derfor besluttet mig for at vente på at marked falder til ro. Søger derfor et rimeligt grafikkort til en fair pris indtil jeg kan få fat i noget andet. Gtx 750 eller lign? Nogen der har noget til at ligge? /Mylle
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har muligvis et billigt grafikkort liggende - tjekker lige i morgen hvad det er for et .
Det er dog ikke hvad du søger kan jeg se. Det er et nvidia geforce gtx inno3d 570 - Det er dit for 200kr :) Redigeret af forzajuve - 09-Februar-2021 kl. 21:20 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
tro jeg kan klare et GTX450
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
tak :) har handlet med forzajuve
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |