|
REW +UMIK-1 |
Besvar |
Forfatter | |
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Februar-2021 kl. 10:08 |
Hej Rec
Jeg har købt en UMIK-1 og har leget meget med placeringen af min subwoofer. Men jeg kan kun få den til at spille test tone gennem min subwoofer ved at lade mine fronter spille med, enten L eller R separat eller L+R, og så ændre receiveren indstilling til 'Enhanced Bass' og selvfølgelig 'Bass On'. Kan man ikke få den til at sende et signal til subben alene? uden at skulle frakoble fronterne? Og dertil et andet spørgsmål, kan man ikke gennem REW teste surround og atmos højtalerne? Min Receiver er en NAD T778
|
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1652 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kører sikkert Java. Prøv ASIO. Det kan godt være bøvlet at få det til at virke, så jeg vil ikke rode mig ud i at skrive mere her end der allerede erpostet på utallige internet fora. På min PC skal det helst KUN være REW der kører med ASIO for at jeg kan få den til det. Hvis jeg har en browser åben, så virker det nogle gange ikke.
Jeg ved ikke om man kan teste Atmos med Rew?
|
|
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Mefisto
Jeg jeg kører Java, jeg vil lige prøve AISO når jeg skal igang med at rode i næste weekend. Jeg har kørt Java da det faktisk er det eneste jeg har set de har brugt på YT.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |