|
P## og l•••, mit Pana er dødt |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2021 kl. 19:00 |
Så skete det, man håber altid sker for naboen. Mit Panasonic Ez 952 E 55” viste blinkende rød led, da jeg kom ind i stuen. Ok tænkte jeg, det skal nok bare slukkes engang. Det gjorde jeg så, men der kom desværre ikke lys i led’en igen, og det tændte heller ikke.
Jeg har prøvet at løse det være slukket en times tid, og tændt for strømmen igen, men desværre uden held. Det er fra 2018, så jeg synes det er er hurtigt det giver op, og 8.000 for 2 år er mange penge for den tid. Er der nogen af jer, som har en idé om hvad det koster at få det repareret ( har prøvet det selv ), eller skal jeg til at spare op. Mvh en trist mand
![]() |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4747 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Er der ikke noget om at antallet af blink fortæller noget om hvor fejlen er? Så jeg vil foreslå, at du oplyser antallet af blink. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Hej
Der er slet ikke lys i power led’en, efter jeg slukkede og tændte igen ☹️
Redigeret af Skywalker - 13-Februar-2021 kl. 19:32 |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
Vores indboforsikring dækker al elektronik op til 6 år...
Kunne jo være du også har en lign. Dækning...
|
|
![]() |
|
@Bravo
Det vil jeg da undersøge, det kunne da være at jeg var heldig. 🤔
|
|
![]() |
|
@Bravo
Og det havde jeg så ikke 😫
|
|
![]() |
|
Actor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
Har haft en sådan forsikring i mindst 10 år. Det er en tillægsforsikring til din husstandsforsikring. Pris ca 400 kr. Dækker al elektronik og husholdningapparater i 4 år.
for alle os hifi-freaks er det et must! |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
Prisen på den type elektronikforsikringer svinger rigtigt meget fra selskab til selskab - jeg blev på et tidspunkt spurgt om jeg jeg skulle have sådan en: ca 2000 p.a. - det blev et nej tak.
|
|
![]() |
|
Actor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
Skift selskab!!! Eller tru dem med at gøre det. Det gælder både banker og forsikringsselskaber. Du kan prutte med dem. Man skal altid tjecke sine forsikringspriser hvert fjerde år. Realkreditlån, forsikringer, jeg har aldrig bare accepteret det første tilbud!
![]() |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() MEN jeg har prøvet fejl, hvor jeg var ved at sende kassen til storskrald, men lige ville tjekke.... og vips, så kørte det igen. 1. Har du haft strømkabel helt afmonteret (fra TV!)? 2. Har du forsøgt at anvende knapper på TV (ikke remote)? Særligt forsøgt at holde Input eller On/Off inde i op til 20 sek.? 3. Afmontere øvrige kabler (HDMI, Antenne etc.) 4. Skifte batterier på remote |
|
miri
|
|
![]() |
|
@miri
Jeg har desværre prøvet de forslag, du angiver, uden held. Der er stadig ikke lys i power-leden. Når jeg tænder for stikkontakten til tv’et, kommer der et klik ligesom et relæ der slår til, og så nichts weiter 😣. Jeg har klaget min nød til Panasonic support, men jeg nærer desværre ikke de største forhåbninger. Og der er godt nok lang tid til Black friday.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5039 |
Forhør et lokalt TV værksted hvor meget de skal have for at fejlsøge, det kan jo bare være en enkelt komponent der fejler. Det ville jeg gøre inden det køres til skrald, det er jo ikke så gammelt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |