recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetooth-knap
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetooth-knap

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bluetooth-knap
    Sendt: 03-April-2021 kl. 13:04
har du ikke en knap til opkald?
Kan man ikke bare holden den nede for at aktivere Siri, det kan jeg i min Skoda og egentligt alle headset som jeg har prøvet
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2021 kl. 10:48
sæt en holder i bilen og tryk på Home knappen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 23:50
Oprindeligt skrevet af mstaal mstaal skrev:

Har du prøvet den? Kan du anbefale den? :-)

Nej, jeg trykker bare på Home knappen på mit telefon, hvis jeg vil bruge Siri.


Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mstaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mstaal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 22:35
Hej Longjohn,

Kan du anbefale den? :-)
Til top
mstaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mstaal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 22:34
Hej Klaus,

Har du prøvet den? Kan du anbefale den? :-)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 22:14
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 20:39
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 20:14
Har den slet ingen knapper, så skal du da netop bruge Siri.
Til top
mstaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mstaal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 20:06
Hej Munch,

Mit rat har ikke den slags knapper. Det er netop derfor jeg gerne vil have den Bluetooth-knap, jeg taler om.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 20:04
Ah sådan forstod jeg det. Du forbinder anlægget i bilen med bluetooth samtidig med at du sætter bluetooth til at søge på tlf, det står sikkert i manualen hvor du aktiverer bluetooth i bilen. Herefter fungerer håndfri med knapperne på rattet, og lyden kommer ud gennem bilens højttalere, og din tale blir opsnappet af en indbygget mic der sikkert sidder oppe ved kabinelyset i loftet.

Redigeret af Munch - 02-April-2021 kl. 20:06
Til top
mstaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mstaal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 19:24
Hej Munch,

Jeg skrev, jeg ikke ville bruge ‘hej Siri’, og at jeg ønsker at bruge en Bluetooth-knap. :-)
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 19:13
vælg i indstillinger under Siri og søgning: Tryk på sideknappen for Siri, eller vælg: Lyt efter “hej Siri”.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu