|
Bluetooth-knap |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2021 kl. 13:04 |
har du ikke en knap til opkald?
Kan man ikke bare holden den nede for at aktivere Siri, det kan jeg i min Skoda og egentligt alle headset som jeg har prøvet
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sæt en holder i bilen og tryk på Home knappen.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Nej, jeg trykker bare på Home knappen på mit telefon, hvis jeg vil bruge Siri. Klaus |
|
![]() |
|
mstaal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Hej Longjohn,
Kan du anbefale den? :-)
|
|
![]() |
|
mstaal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Hej Klaus,
Har du prøvet den? Kan du anbefale den? :-)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
Har den slet ingen knapper, så skal du da netop bruge Siri.
|
|
![]() |
|
Hej Munch,
Mit rat har ikke den slags knapper. Det er netop derfor jeg gerne vil have den Bluetooth-knap, jeg taler om.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
Ah sådan forstod jeg det. Du forbinder anlægget i bilen med bluetooth samtidig med at du sætter bluetooth til at søge på tlf, det står sikkert i manualen hvor du aktiverer bluetooth i bilen. Herefter fungerer håndfri med knapperne på rattet, og lyden kommer ud gennem bilens højttalere, og din tale blir opsnappet af en indbygget mic der sikkert sidder oppe ved kabinelyset i loftet.
Redigeret af Munch - 02-April-2021 kl. 20:06 |
|
![]() |
|
Hej Munch,
Jeg skrev, jeg ikke ville bruge ‘hej Siri’, og at jeg ønsker at bruge en Bluetooth-knap. :-)
|
|
![]() |
|
vælg i indstillinger under Siri og søgning: Tryk på sideknappen for Siri, eller vælg: Lyt efter “hej Siri”.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |