|
Hegel Vs audiolab |
Besvar |
Forfatter | |
Leo P
Bruger Oprettet: 26-September-2020 Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Maj-2021 kl. 20:41 |
Hej , har kørt med en audiolab 6000A
det sidste halve år og har længe kigget på Hegel da de for gode anmeldelser. Faldt så over en h80 til billige penge i dag og har lyttet og skiftet en del frem og tilbage og blev egentligt lidt skuffet fordi jeg synes min audiolab spiller bedre, eller er i mine øre mere varm og behagelig i lyden. Er det mine øre der er underlige :-) eller burde den Hegel der kostede 11.000 i 2017 ikke spille bedre
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har hørt at Hegel godt kan opfattes som værende lidt "kold" i lyden.
Hvis du foretrækker din Audiolab, så behold da den. De der Hegel-forstærkere ér dog ret pæne, og har nogle gode features... |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dine ører er ikke underlige.
Behold din audiolab. Det er den du bedst kan lide. Stol på dine egne ører.
|
|
Leo P
Bruger Oprettet: 26-September-2020 Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja så må jeg sælge min Hegel igen
selv om jeg også synes, at den er pænere men efter nu at have prøvet en del må jeg nok hellere holde fast i audiolaben, den gør det godt
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |