recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - søger råd om SD kort med wi-fi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

søger råd om SD kort med wi-fi

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: søger råd om SD kort med wi-fi
    Sendt: 21-Maj-2021 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Det var blot for at fortælle at linket ikke virker.
Der er snask i det klikbare link, så skal tekst kopieres.
Mvh. JørgenT
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2021 kl. 18:47
Det var blot for at fortælle at linket ikke virker.
Mvh Jesper
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2021 kl. 17:00
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

OOOOPS. PAGE NOT FOUND

SIDEN DU FORSØGTE AT TILGÅ EKSISTERER DESVÆRRE IKKE LÆNGERE.


 Hvis du dermed siger at den type kort ikke findes mere, så tages der fejl, når det så er sagt så er det ikke noget jeg kunne finde på at bruge, prøvede et for nogle år siden, det var ingen success. Det var langt nemere og bedre at tage kortet i af enheden og overføre direkte til PC. Wi-Fi fra kortet var nærmest ikke existerende, det dræner jo ligeledes også unødigt på batteriet når kameraet er tændt, uanset hvilket kamera det bruges i.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2021 kl. 16:44
OOOOPS. PAGE NOT FOUND

SIDEN DU FORSØGTE AT TILGÅ EKSISTERER DESVÆRRE IKKE LÆNGERE.

Mvh Jesper
Til top
cmnielsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2005
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2021 kl. 12:27
Hvilket wi-fi SD kort skal man vælge?   Jeg har dette vildt kamera. https://jagt-jakt.dk/vildtkamera-11/bolyguard-sg520-vildtkamera-24mhd-p1010  Jeg vil gerne have et wi-fi SD kort deti, men hvilket skal jeg vælge? Kameraet understøtter op til 32GB plads.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu