|
Godt system til kablet videoovervågning? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
mhoffmann
Ny bruger Oprettet: 05-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Juni-2021 kl. 15:02 |
|
Hej
Er der nogen der har erfaringer med og kan anbefale et godt system til videoovervågning via netværkskabler (ikke trådløst)? Jeg har i dag Arlos trådløse Pro3 kameraer, men jeg er ikke tilfredse med dem. Der er alt for mange problemer med dem, signalet kommer og går, batterier skal oplades ofte osv... Så jeg overvejer at skifte til et system hvor hvert overvågningskamera er forbundet med netværkskabel. Jeg forestiller mig en løsning der har:
Ser frem til at høre hvad I har erfaringer med :-) Tak mvh Martin
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19509 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg investerede sidste år i en løsning fra Ubiquiti. Den er jeg super glad for og den har fungeret fra dag 1. Jeg har to G3 flex, en Cloud Key og en PoE switch til opgaven. Samtidig fik vi endnu en PoE switch og to WiFi accesspunkter og en gateway. Vi har aldrig haft så godt og stabilt et netværk, hvilket jeg ser som et stort plus..... Klaus
|
||
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Reolink er også en mulighed, hvis det skal være billigt. Jeg bruger deres RLC-520A, som også har lidt AI indbygget til genkendelse af personer etc. Den opfylder umiddelbart dine krav.
|
||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
||
K_J
Bruger Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 145 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv at se på hikvision hos feks ipcam-shop.
|
||
ZkiiFreak
Super bruger Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
+1 til Klaus' kommentar. Kører selv Ubiquiti (UBNT) med G3 bullets (G4 er kommet) på en UDM Pro (UBNT Unifi Dream Machine). Det spiller og rammer ALLE dine ønsker. Det er kram, og det koster. Alt efter behov får du let krudtet 6-7.000 dkr af. MEN, så får du også luksusen af stabilitet og PoE!
|
||
Enerneslo
Bruger Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kører selv med HikVision via min Synology NAS. Det kører fint. HikVision er også lige kommet med deres 2CD2347-G2 og 2387-G2. Det kan optage i farver i tæt på 0 lux. Det er ret imponerende. Og så kan det kende forskel på mennesker og biler, så det kun optager når det er det den ser
|
||
mhoffmann
Ny bruger Oprettet: 05-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for alle jeres kommentarer og input.
@KlausDM:
@DanishBacon:
@K_J:
@ZkiiFreak:
@Enerneslo
|
||
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, Reolink har en app, som også virker, når at man er på
farten.
|
||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19509 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
CloudKey er den der styrer netværk og er den der gemmes video på. PoE switchene (jeg købte 2 grundet mit netværk er i 2 bygninger) er 8 ports med 4 PoE porte, 60W mener jeg de hedder. Accespoints, her har jeg to LongRange (LR) et placeret i huset og et i garagen. De dækker hele grunden. Gateway, USG, det er for at jeg har hele netværket som UniFi, inklusive DHCP server og router ud mod omverden. Jeg regnede lige sammen i går, det hele står mig i omkring 7000 kroner. Til både netværk og videoovervågning bruger jeg webgrænsefalde (computer) og apps (telefon/tablet). Jeg er lidt tekniknørd og elsker at have styr på mit netværk. Inden jeg fik UniFi, havde min forstærker i stuen problemer med at skulle slukkes og tændes ofte, for at netværket virkede. Det problem er væk........(har haft min opsætning i snart 1½ år). Sådan ser der ud hjemme hos os lige nu. Klaus
|
||
Renoldo
Bruger Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
Jeg købte for et par år siden 4 stk Hikvision 2CD2185FWD-l, samt en Hikvision NVR. Det virkede fint til optagelser, men Hik appen var ikke for god, og var heller ikke tilfreds med NVR. Så jeg har droppet NVR, og kører i dag med Blue Iris og Deepstack på en win10 pc, samt Blue Iris app på tlf, og det spiller bare. Blue Iris styrer kameraerne, og ved bevægelse tages der et billede, som Deepstack analyserer. Hvis Deepstack siger, der er en person, så starter optagelse, og der sendes en besked til appen på tlf. Du kan sætte Depstack op til at genkende alt fra personer, biler, fugle, bjørne og meget mere, men svigermor kan den ikke sættes op til. :-) Jeg har lige købt et kamera mere, et Hikvision 2CD2347G2-L, som er et ColorVu, og det ser rigtig godt ud. Det filmer i farve, ved stort set intet lys. Men har ikke rodet så meget med det endnu. Mvh René
|
||
gigabyte
Guld medlem Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
||
gigabyte
Guld medlem Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger også Blue Iris, dog med 7 HJT kameraer. Kan varmt anbefale det.
Dog bør en evt PC have en rimelig god CPU, og helst en INTEL med indbygget GFX kort. https://www.ebay.com/str/guardyoursecurity
På flere af modelelrne kan man destille forskellig optikker. Mine er 6 stk H.264 POE kablede kameraer af 2 forskellig typer, virker bare, og et enkelt i Wi-Fi udgave. Kører dog min i et saparat VLAN domæne, så der ikke er så stor risiko for kina spionage mm. Mvh Rasmus |
||
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |