|
Er der andre som skal have Apple betaer 2022? |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24481 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11 timer 9 minutter siden kl. 19:28 |
||
Jeg søgte lige efter ny beta. Og der var en, men der stod bare iPadOS 16.0. Ikke noget om hvilken Beta. Den mener jeg ikke, at jeg har set før. Der kan også hentes til Apple TV 4K
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
KOS. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 180 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det gør "alle" der er på Beta, man kan gøre det her. Redigeret af KOS. - 03-August-2022 kl. 12:18 |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3590 |
||
Fed liste, KOS. Hvem holder den opdateret?
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
KOS. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 180 |
||
Mobilpay,mitid,nemid,danske bank,mitdk,eboks, de virker alle. Der er et overblik på hvad der virker her. |
|||
![]() |
|||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 323 |
||
NemID og MitID ok Sundhedskort virker stadigvæk ikke Har ikke kørekort eller mobilepay på iPad’en men mon ikke det er det samme som tidligere
|
|||
![]() |
|||
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
||
Status på Sundhedskort og Kørekort i Public beta 2 ? Virker de ?
og virker Nemid, MitID, Mobilepay osv stadig fint.
|
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3590 |
||
Jeg har ikke opdaget noget nyt i HomePod software ver. 16. Der kom svensk og norsk Siri-sprog i 15.6, men det var ikke med i 16 beta 3 (måske i beta 4?).
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24481 |
||
Rasmus: Mine HomePods Mini er ved at hente en Beta 16 opdatering. Jeg er spændt på, om der er noget nyt.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Jeg var nede ca. 22.30 for at tjekke, og der var ikke noget. Men nevermind, nu er den kommet.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 323 |
||
Min er en M1 pro, men de skulle være kommet til alle platforme lige omkring 19:10 onsdag Men hvis du ikke selv går ind og tjekker kan der jo gå noget tid inden den popper op
|
|||
![]() |
|||
||
Det tror jeg så ikke at jeg bruger.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Det er da underligt, at det først kom så sent til min iPad. Det er en iPad Pro. Ved ikke hvad du har? Om der er forskel.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |