|
Hvad er dette?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juni-2021 kl. 10:22 |
Kan nogen med forstand på antenneudstyr fortælle mig, hvad dette er? Ligner en gammel antenneforstærker, men kunne måske også være en strømforsyning til aktiv antenne?
![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan ser låget ud?
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Gråt plastik
![]() (Der står intet, som du får noget ud af at Google).
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Strømforsyning til antenneforstærker.
Klaus
|
|
![]() |
|
Tak ... og du er sikker? For jeg fandt den oppe på loftet men vi har ingen antenneforstærker?
![]() |
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
der er muligvis en forstærker i kassen.
Den er da forsøgt at lave HF tæt
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Rimeligt sikker, ikke mindst fordi de fleste moderne forstærkere er i vandtætte kasser (kan mastemonteres). Jeg har flere steder set strømforsyninger placeret på loftet, tæt på forstærkeren. Uanset hvad, er det nok bare elektronikskrot. Hvis det kun er en strømforsyning mangler du den tilhørende forstærker. Hvis det er en forstærker er den så gammel at den ikke er “mobilsikker”. Klaus
|
|
![]() |
|
Tak, Klaus, lyder yderst rimeligt. Den ryger på "lossen".
Mvh Jacob
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |