recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: PS5 standard edition
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: PS5 standard edition

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Dan the Man Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dan the Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: PS5 standard edition
    Sendt: 25-Juli-2021 kl. 10:34
Fik du byttet din PS5?
_____________________________
Sony KD-65X8505C
Sony STR-DN1080
KEF KHT 3005.2
Playstation 5
Apple TV 4
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2021 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

MaXer- PB sendt :)

Shocked

Besvaret! Big smile
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2021 kl. 06:34
MaXer- PB sendt :)
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2021 kl. 14:50
Jeg plejede at tænke, at man sparer en del penge ved at købe et brugt spil på DBA, gennemføre det og sælge det videre. Og det passer også, men når jeg tænker mig om, kan jeg godt se, at det er efterhånden længe siden jeg har gjort andet end bare at købe spillet digitalt, så det kan jeg vel egentlig godt følge.

For 900 kr ville jeg sikkert købe den fulde alligevel. Livrem og seler og alt det der.
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2021 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

jeg synes MaXer burde koncentrere sig om sin bio, i stedet for at spille playstation! Jeg vil gerne hjælpe ham ved i stedet at købe den :)

Nå, spøg til side. Hvorfor bytte til en digital? Er der nogen fordel ud over pris?

Har kørt rent digital siden PS4 så får vitterligt ikke brug for et discdrev. Så kan jeg spare drevet og dermed pengene er det det jeg gør😊
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2021 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

jeg har en digital, som dog er taget i brug. Jeg overvejer en standard faktisk.

Hvordan havde du forestillet dig byttet?

Synes selv jeg er kommet nogenlunde rundt i mit første opslag med hensyn til, hvordan det skal foregåSmile
 
Men du er selvfølgelig velkommen til og spørge hvis der er noget specifikt du gerne vil have afklaret. 

Njae det er nu mere fordi min reelt er brugt, om det har betydning for dig, for det er nemlig ikke noget jeg vil betale mere for:).
Bare for at afklare:).
Den fremstår selvfølgelig som ny
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2021 kl. 09:39
jeg synes MaXer burde koncentrere sig om sin bio, i stedet for at spille playstation! Jeg vil gerne hjælpe ham ved i stedet at købe den :)

Nå, spøg til side. Hvorfor bytte til en digital? Er der nogen fordel ud over pris?
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2021 kl. 07:21
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

jeg har en digital, som dog er taget i brug. Jeg overvejer en standard faktisk.

Hvordan havde du forestillet dig byttet?

Synes selv jeg er kommet nogenlunde rundt i mit første opslag med hensyn til, hvordan det skal foregåSmile
 
Men du er selvfølgelig velkommen til og spørge hvis der er noget specifikt du gerne vil have afklaret. 
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2021 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af shaman shaman skrev:

"Bio á la MaX" er ret catchy i din signatur - så stor var min skuffelse over at ingen af billederne kan ses længere ...Cry Krydser fingre for en handel med OP :)
Uh, nu prikker du til min dårlige samvittighed Embarrassed det er nogle år siden efterhånden. Er flyttet i hus siden, og skal lige igennem en renovation, og SÅ skulle jeg gerne kunne komme i gang med en bio i kælderen!
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér shaman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2021 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Overraskende! Tak, sig endelig til. Jeg har indtil videre trukket 4 nitter hos Elgiganten, og ungerne vil så gerne spille Ratchet og Clank LOL
"Bio á la MaX" er ret catchy i din signatur - så stor var min skuffelse over at ingen af billederne kan ses længere ...Cry Krydser fingre for en handel med OP :)

Gik selv efter standard edition, men slog til da jeg fik muligheden for at købe digital. Har ikke fortrudt, og sønnike sætter pris på ikke at skulle skifte disc hele tiden, som på hans xbox one LOL Hans Xbox one blev også indkøbt for at tjene som Bluray afspiller, men må konstatere at der kun blev købt 2 titler, inden alt blev overtaget af streaming-alternativer.
/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2021 kl. 21:09
jeg har en digital, som dog er taget i brug. Jeg overvejer en standard faktisk.

Hvordan havde du forestillet dig byttet?
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2021 kl. 20:16
Overraskende! Tak, sig endelig til. Jeg har indtil videre trukket 4 nitter hos Elgiganten, og ungerne vil så gerne spille Ratchet og Clank LOL
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu