|
Alternativ til Soundboks u/batteri |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
jhjorsal
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juli-2021 kl. 08:37 |
|
Nu har jeg efterhånden hørt De unges Soundboks adskillige gange, og syntes faktisk de spiller meget godt, og der er jo lidt mere tryk på end den Marshall Woburn jeg selv har. Men da jeg formentlig aldrig får brug for at spille et sted hvor jeg ikke har 230V, vil jeg hører om I har et bud på et alternativ til en Soundboks uden batteri?
Har i øvrigt lige læst at se Soundboks ikke kan lade/være tilsluttet strøm, og spille samtidigt - kan det virkelig passe ?
|
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har jeg også, lige nu starter han igen. Ovre på den næste vej og jeg gider ærligt taget IKKE at høre på hans musik. Overvejer om jeg skal købe tre af den model der kan spille højest og placere dem forrest i garagen. Når så han begynder igen, trykker jeg på knappen til garageporten, lader den rulle helt op og fyrer så op for Humleriderenes “Jeg har en sang der kan drive dig til vanvid”! Måske han så kan lære det? Klaus
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det læres vel først når der er landet en større bøde for forstyrrelse af fred, eller hvad det hedder i lov sprog.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror du kan spille højt nok med sådan et sæt aktive højttalere
|
||
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
det her system jævner en SOUNDBOKS med jorden :)
|
||
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg var ved stranden i går, og der kom nogle unge mennesker med sådan en Soundbox, og så var freden forbi...
Eller dvs. da jeg gik forbi dem, var det jo ikke fordi de spillede særlig højt... (ikke højt nok til at man med rimelighed kunne bede dem om at skrue længere ned) ... men den bas kunne høres 100-150 meter væk! Og så tænker jeg, om man for dælan da ikke kan gøre et eller andet snedigt... nogle surroundreceivere har sådan en “night mode”, hvor der skrues ned for de dybe toner, så “unger” og naboer kan sove i fred... Måske man skulle arbejde i den retning?
Redigeret af u2pia - 16-Juli-2021 kl. 18:19 |
||
Snippermanden
Bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 201 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For dælen da jeg gad godt slæbe det system ned til de lokale soundboks støjsendere og så knalde Wagners valkyrieridtet ud med 135db. Så kan de møgunger lære lidt tysk kultur!
|
||
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround Monitor Audio FB212 BenQ W10000 Sony PS3 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er da underligt, hvis der aldrig er ÉN eneste soundbox, som også kan køre på strøm, men udelukkende på batteri... Men, se her: https://ekstrabladet.dk/underholdning/dkkendte/haevner-sig-paa-larmende-naboer/8208835 Men ja - de soundboxe kan da godt spille højt. Når de går i gang nede i byens anlæg, så lyder det som om, at Kimbrerfesten er startet!!
Redigeret af mnielsen - 18-Juli-2021 kl. 10:17 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja... Har rettet linket - tak!
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
jhjorsal
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skal lige hører om du selv har hørt dem spille ? For jeg havde engang et lign sæt fra Earthquake Og der var simpelthen så meget støj/brum på, når det ikke spillede, at jeg solgte det igen, og det syntes jeg jo ikke der er på en Soundboks, men det er jo lidt langt ned i Tyskland for at hører det spille 😂 |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |