|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Vejle Status: Offline Point: 112 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2006 kl. 11:25 |
Hej, Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg har en ældre plasma, hvor der ikke er hdmi eller dvi indgang. Der er derimod component indgang. Da jeg gerne vil have koblet en medie pc til, og ikke vil bruge s-vhs, vil jeg høre om nogen kender et mærke, eller en metode til at connecte en medie pc via component indgangen. |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Find et grafikkort med component out. Jeg kender ikke specifikke modeller, men prøv at Google lidt eller søg på "component" under grafikkort på www.edbpriser.dk
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |