|
Waoo på Apple TV og DR/TV2 kvalitet |
Besvar |
Forfatter | |
ullerdk
Bruger Oprettet: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-December-2021 kl. 21:12 |
Er der mon andre som benytter Waoo app TV på Apple TV boks og oplever problemet med meget svingende billedkvalitet på DR og TV2?
Fibia/Waoo support fatter ikke en bjælde….
Redigeret af ullerdk - 30-December-2021 kl. 22:43 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan være noget i dit netværk der driller.
Bitraten ændres automatisk efter hvor god forbindelsen er. Har du prøvet at genstarte dit netværk?
|
|
ullerdk
Bruger Oprettet: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan sagtens følge din tankegang, men eftersom jeg ikke oplever samme problem på nogen andre streamingtjener (Netflix, Viaplay, DR, HBO, TV2) på samme kabel-forbundne Apple TV 4K boks, og at problemet på Waoo er mest udpræget om aftenen, hvor man må antage at den største belastning ligger på streamingtjenesterne, så tillader jeg mig at tænke, at problemet må ligge hos Waoo.
Der ud over afvikler jeg andre latency-følsomme tjenester på mit netværk, om der oplever jeg ingen problemer.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |