|
Ingen gratis G-mail mere? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2204 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Januar-2022 kl. 17:50 |
||
Eller er det kun for virksomheder, dette gælder: https://www.computerworld.dk/art/259451/google-lukker-for-gratis-google-workspace-fremover-skal-du-betale-for-at-vaere-med
Redigeret af mnielsen - 21-Januar-2022 kl. 17:50 |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Citat: 'Google Workspace inkluderer adgang til Gmail, Drev, Meet, Kalender, Chat, Docs, Sheets, Slides, Keep, Sites og Forms.' Fra dit eget link: https://www.computerworld.dk/art/259451/google-lukker-for-gratis-google-workspace-fremover-skal-du-betale-for-at-vaere-med Når jeg læser dit link, syntes jeg kun at der er en svag sammenhæng mellem linkets indhold og din OVERSKRIFT? Hilsen Carsten. |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2204 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ikke forstået! G-mail bliver også nævnt. Kun for virksomheder? Eller også for private?
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Overskrift: "Google lukker for gratis Google Workspace" ikke "Google lukker for gratis Gmail"
Workspace er ikke det samme som Gmail, men en pakkeløsning rettet mod virksomheder. Gmail indgår blot som en af komponenterne i Google Workspace. Men der er intet, som i nada, i nyheden der indikerer at gratis Gmail forsvinder. Jævnfør https://da.wikipedia.org/wiki/Google_Workspace https://workspace.google.com/intl/da/ Redigeret af TBC1 - 21-Januar-2022 kl. 20:35 |
|||
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Egentligt blot underligt, fordi når jeg logger ind, og lige før den åbner G-mailen, så vises der Workspace
|
|||
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men på den anden side... Så havde jeg nok fået besked fra Google om, at disse ændringer ville komme, ligesom jeg gjorde, da de begrænsede den tidligere ubegrænsede plads på Google Fotos.
|
|||
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gælder sikkert alle der bruger den gratis G-suite. Men jeg har ikke fået besked endnu. Redigeret af Brixen - 21-Januar-2022 kl. 21:00 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den side kan jeg ikke finde.
|
|||
|||
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Google lever af at stjæle så meget data de kan, om så mange mennesker de kan, og herefter sælge det til så mange som muligt. Gmail er en central del i den strategi, og vil derfor, som udgangspunkt, aldrig blive en betalingstjeneste.
|
|||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Præcis som alle andre firmaer der leverer gratis ydelser...
|
|||
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, men på en helt anden skala end de fleste andre virksomheder.
|
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Siden kan kun ses, hvis man allerede har G-suite. Det er inde i admin indstillingerne, når jeg logger på Gmail med admin@mitdomæne.dk |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |