|
Optage dr nyheder |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
jhjorsal
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-April-2022 kl. 18:26 |
||
Hvis jeg ønsker at optage alle DR1 nyheder automatisk hver dag, hvad kan jeg bruge af software til det ?
Redigeret af jhjorsal - 21-April-2022 kl. 18:49 |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan du ikke bare streame fr dr.
Man kan da mindst gå en måneden tilbage i tid.
|
|||
jhjorsal
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jo men jeg ønsker at download dem som fil til senere afspilning, og i alle - mener jeg fremadrettet 😃
|
|||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
tv4ever, en udvidelse til Chrome kan downloade streams fra dr.dk/tv
|
|||
jhjorsal
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo den har jeg kikket på før, men kan den programmeres til at optage fremadrettet?
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ville købe en tv modtager med harddisk og netværkstilslutning og så ellers programmere tider ind i den.
Klaus
|
|||
jhjorsal
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tror det giver mest mening at forklare funktionen af mit behov, jeg er på et skib i Nordatlanten = ingen tv dækning. Og ønsker at downloade seneste version af DR nyheder, som så kan afspilles på repeat på vores tv anlæg, indtil der kommer en nyere udgave, hvorefter den så begynder at afspille. Man skal gerne selv kunne bestemme kvaliteten af udsendelsen, da vores internet heller ikke er noget at råbe hurra for.
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
DRTV appen har en funktion hvor der vælges Kategorier -> Nyheder, og så ligger de som perler på en snor parat til afspilning.
Redigeret af Munch - 21-April-2022 kl. 19:58 |
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
jhjorsal
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men man kan vel ikke downloade fra app’en, og jeg ville jo gerne have filen, så jeg kan kører den på repeat
|
|||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Ja, TV4Ever kan optage fremadrettet. Men man skriver i programmet, at DR har lavet noget om, og at TV4Ever derfor er ustabil. Her er et skærmdump af meddelelsen: Men jeg prøvede at programmere en optagelse af TV Avisen i morgen. Her er et andet skærmdump: Men kunne vi ikke få dig til at beskrive hvilke muligheder du har for at modtage DR: Antenne, SAT eller måske via Internettet? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 21-April-2022 kl. 21:06 |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej! Tanken er at der sendes nye Nyheder 8 gange om dagen, som i viser direkte. Jeg kan ikke se at det kører selv, det kræver at der trykkes på gentag. De 8 forskellige opdaterede udsendelser ligger typisk fra kl 7 - 9 - 10.30 - 12 - 15 - 17 - 18.30 - 21, og kræver altså aktivt valg.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu er det galt igen, det meste er sort. Klaus
|
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |