|
Filme en optræden+ streame det til 3-4 andre TV’s |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6466 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-April-2022 kl. 23:07 |
|
Hejsa en lidt mærkelig forespørgsel,
Men findes der en slags videokamera som feks kan optage er teatershow i god kvalitet som så kan streames live på 3-4 andre TV’s ? Overvejer det på vores skole hvis der feks bliver vist teater i hallen at man så samtidig kan følge med i et klasselokale. Det er ikke genmtænkt - men nogen der tror om det er teknisk muligt ? |
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. For et par uger siden så jeg en live presentation af nye produkter fra Back Magic Design, som også laver DaVinci Resolve Video Redigerings Programmet. Her blev kort nævnt Blackmagic Web Presenter HD til $495 Og Blackmagic Web Presenter 4K til $695 Her er et link: https://www.blackmagicdesign.com/products/blackmagicwebpresenter Det er en lille boks, som gør at man kan 'Live stream from any 12G‑SDI video source direct to YouTube, Facebook, Twitter and more!' Man skal bare tilslutte en 'SDI video source such as a live production switcher or a camera' Og så skal de 3-4 TV, bare vise YouTube. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 29-April-2022 kl. 23:37 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19471 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4707 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved ikke hvor god kvaliteten blir på et TV, men skype via et godt tlf kamera på stativ skulle vel kunne gøre det.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvaeh, får du provision eller hvad? synes jeg har set et par tråde efterhånden hvor du 'sælger' produktet
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Det må i undskylde. Jeg gemte at skrive at DaVinci Resolve Video Redigerings Programmet er Gratis. Så jeg får ingen Provision. Hilsen Carsten. |
||
wizdk79
Super bruger Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Bruger i Microsoft teams på skolen?
|
||
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeps
|
||
|
||
wizdk79
Super bruger Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er der live events med i teams man kan kan bruge.
Så behøver du en bærbar med et godt ekstern webcam og en god mikrofon
Hvor stort et budget har du til det? |
||
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
|
det har jeg ikke fået afklaret helt endnu, det er kun en tanke jeg har fået, men tænker at hvis man kan dette så er mulighederne jo store i fremtiden, nogen eksterne webcams du kan anbefale ? tænker at kvaliteten gerne skal være ret god hvis det skal streames til microsoft teams - er det noget du har haft erfaring med ?
|
||
|
||
wizdk79
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kommer an på dit budget.
Jeg har har holdt flere live events på den uddannelsesinstitution jeg arbejder på under corona i MS teams og YouTube. Jeg kan lige skrive til dig i næste uge med hvad udstyr vi har brugt |
||
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
|
kan man eventuelt have et videokamera som man tilslutter en computer og man så bruger det i microsoft live events - ikke at jeg har erfaring med det, men mere hvad der findes af gode videokameraer, eller er webcams gode nok ? - tænker kameraet både skal opfange lyd og video fra en sal hvor der både er børn og forældre i. så det er lige hvordan man nemmest og bedst opsætter sådan noget
|
||
|
||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |