|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Saviour ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2006 kl. 16:46 |
Hej Eftersom jeg overvejer at købe et Sharp LC37GE1E tv, vil jeg lige høre om der er nogen der har erfaringer med skærmen? Eller om der evt. er bedre alternativer? Mvh. Søren
|
|
![]() |
|
Riot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Narh.. Panasonic og Toshiba' modeller ligger i mere eller mindre samme klasse.. Tjek dem ud, og bestem dig så derefter..
|
|
![]() |
|
vlx42 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2006 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg var selv lige ved at købe den og havde da også en bestilling liggende på den i næsten 3 måneder og de blev bare ved med at udskyde levering. Sharp er imellemtiden kommet med en ny model som det faktisk også ser ud til at de kan lever (de føste kunder er begyndt at få den i tyskland) Men den heder XD1E og den kan i modsætningen til GE1E klare 1080p dog ikke i 1080p24 men 50/60 skulle virke fint. Dog findes der pt. ikke nogle der kan klare 1080p24 (Blueray og hddvd kommer til understøtte det) Men du kan læse mere om den her: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=124921 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |