|
Beosystem3 manglende surround |
Besvar |
Forfatter | |
Enevold
Ny bruger Oprettet: 01-November-2022 Sted: Dragør Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-November-2022 kl. 15:36 |
Hej
Har et beovision4-65 med beosystem3 version 9600 Har haft problemer med signal via hdmi stik , apple tv . Nogle gange forsvinder lyd/ billede og der kommer sne på skærmen. Har prøvetur flere af hdmi stikkene , men samme resultat. Har nu købt et andet beosystem3 version 9600. For at få stabilt signal fra apple tv. Men der har jeg ikke mulighed for surround sound. Kun center og front højre venstre. Alle stik til surround højtalerene er identistiske på begge beosystem3. Og monteret korrekt. Hva gør jeg forkert? Nogle ideer til løsning Tak , Mvh Redigeret af Enevold - 01-November-2022 kl. 15:40 |
|
C.stids
Junior bruger Oprettet: 31-August-2021 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
ved godt jeg spørg dumt (meget dumt) men har du sat den nye beosystem op til dit højtaler system og valgt du har højtalere koblet til bag højtaler
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |