|
Chromecast hopper af |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Actor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 180 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2022 kl. 16:54 |
Too late. Hentede den i formiddags. Får den installeret i morgen med fjernhjælp fra min søn.
![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 9953 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
You are an actor, not a star ![]() Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox DVB-C/T2/S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Queen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 87 |
Køb cromecast Coogle TV den virker - har lige bestilt en til mit 3. tv på Google store til 264,00 kr.incl. lev. 1. generation som de andre
|
|
![]() |
|
Actor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 180 |
Tak fordi du ødelagde min dag
![]() ![]() |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1166 |
Medmindre det er telefonen der agerer netværksforbindelse, så er det næppe den. En chromecast streamer direkte fra nettet og ikke via telefonen. Selve telefonen fungerer "kun" som fjernbetjening.
|
|
![]() |
|
Selvfølgelig. Skarpt tænkt. Jeg tror jeg prøver noget andet. Den jeg har i Odsherred er en Ultra. Jeg putter den i Valby og køber en ny Chrome m. tilhørende app. Den koster kun 300 da min projektor alligevel ikke har HD.
Tak til alle for support!
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 18591 |
Har konen ikke en telefon i forvejen?
Klaus
|
|
![]() |
|
Lyseslukker! Jeg havde overvejet et endnu kraftigere udbrud. Det starter med R... men så var jeg nok blevet censureret. Jeg har prøvet at genstarte tlf. Chromecast har faktisk ikke lavet bøvl i sommerhuset et par dage!!!! Måske venter den på den nye regering. Jeg
er computer-mongol. Har lige lavet en systemopdatering på min One plus Nord. Hader det. Så kan jeg overhovedet ikke finde ud af noget som helst. Gud-s ke tak og lov for min kone! hun elsker nye tekniske udfordinger. Endnu et lån til en ny tlf!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 18591 |
Mon ikke det så er din telefon der er noget galt med?
Klaus
|
|
![]() |
|
Øh ja. Jeg chromer med min tlf begge steder. To forskellige netudbydere. Min bluetuth forbindelse er også begyndt at falde ud når jeg henholdsvis lytter podcast eller på min trådløse højttaler i køkkenet!!!!
|
|
![]() |
|
Hvad er det samme de to steder? Din telefon? Klaus
|
|
![]() |
|
Ingen sort skærm nogen af stederne. Bare en besked på skærmen/lærredet Din chromecast LR4207(eller hvad det nu var!!) har mistet netværksforbindelsen. Chromen i Valby er ihvert fald 6 år gammel. Den i Odsherred er et par år gammel. Det der undrer mig er at de melder den samme fejl m 100 km afstand inden for samme uge!!! Spooky. Selvfølgelig bliver de slidt! Hvis ingen har forslag til at løse mysteriet må jeg nok ned i banken og ta´ et lån
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |