|
S: Diverse (Dødsbo) (Opdateret) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2022 kl. 15:57 |
Min far er desværre død, så her er lidt fra boet vi skal af med (også til salg på gul og gratis). Alle tingene står 5000 Odense C og er kun til afhentning.
Multifunktionsprinter Canon Pixma TS 8350 - 400,- inkl. forskellige tonere Laserprinter HP P1102W - Afhentes Støvsuger Miele C1 Junior - 100,- Redigeret af SSvenSSon - 25-Januar-2023 kl. 09:10 |
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opdateret og med nye priser :-)
|
|
![]() |
|
inside ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Jeg kondolerer!
Kan du sende et billede af Le Klint lampen?
|
|
![]() |
|
Hej inside,
Den fik jeg åbenbart sat på for billigt, den blev solgt i går.
|
|
![]() |
|
Opdateret igen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |