|
1899 på Netflix annulleret efter én sæson |
Besvar |
Forfatter | ||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Januar-2023 kl. 16:08 |
|
Typisk... er lige begyndt at se den
Så er der vel ingen grund til at se hele sæsonen - den skulle ende med en stor cliffhanger?
Der er ikke undertekster på de danske skuespillere, og jeg kan simpelthen ikke høre/forstå hvad de siger Redigeret af jake51 - 03-Januar-2023 kl. 16:09 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4571 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øv, den havde jeg planlagt at se. Nu gider jeg ikke gå i gang.
Dark var fed, men blev til tider lidt for kringlet efter 1. sæson.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2345 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du har svært ved at høre hvad de siger, så sæt engelske tekster på. Så bliver det tekstet.
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kan godt kalde det en cliffhanger, men det kan også godt ses som en afslutning, alt efter ens behov for at få alt forklaret/afklaret. Og ja, lyden (stemmer) var lavet helt forfærdeligt, ikke kun de danske.
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja... men med engelske undertekster er der closed captions (tekst der beskriver lyd, f.eks. a door closes)
Det kan jeg slet ikke have
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Brian E
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dark er noget af det bedste, vi har set på Netflix, og selvom den blev kringlet, blev den afsluttet så perfekt, at det hele gav mening (i modsætning til fx. Lost, der ellers var supergod de første sæsoner). Virkelig ærgerligt med 1899, som vi havde glædet os til.
|
||
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den var så elendig, at jeg så de første seks episoder, og droppede de sidste to, fordi det simpelthen blev for åndssvagt.
Og jeg var stor fan af Dark. Men 1899 var elendigt. |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4025 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Altså cliffhanger cliffhanger? Der var en afslutning på, som faktisk passede ret godt til en afslutning.
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den var ikke lige mig, gav slip inden de 2 sidste afsnit.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |