|
Problemer med lyd fra Samsung Q995B til Sony XH950 |
Besvar |
Forfatter | |
JensHolm
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Januar-2023 kl. 22:37 |
Hej
Har lige fået sat soundbaren til med HDMI kabel. Tvet skrev om lydsystemet skulle aktiveres osv som det skulle. Men når tvet tændes igen er der ingen lyd fra soundbaren. Først når jeg i indstillinger ændrer fra lydsystem til tvets højttalere og tilbage igen. Det skal jeg så gøre hver gang lige nu. Hvad kan der være galt? HDMI kablet skulle være eARC og CEC kompatibelt
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er eARC aktiveret i Sony TV'ets menu?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
JensHolm
Funktioner
Tak(0)
|
Ja. Den står på auto
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, så har jeg desværre ikke et konkret løsningsforslag, men værd at tjekke: Og samme øvelse mht. soundbar.
|
|
|
|
JensHolm
Funktioner
Tak(0)
|
Tvet er opdateret med software via menuen på tvet, men skal firmwaren opdateres via USB?
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Indimellem ligger der en nyere firmware på Sonys support side end den, som TV'ets indbyggede opdateringsfunktion finder. Se her: https://www.sony.dk/electronics/support/lcd-tvs-android-xh95xx_x95xxh-series-49-85-/kd-49xh9505/downloads
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |