|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fedthans ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 13:05 |
Har lige købt Aspire iDea 500 http://www.acer.dk/acereuro/page4.do?sp=page117&dau22.oi d=17328&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&a mp;CountryISOCtxParam=DK&LanguageISOCtxParam=da&ctx3 =46&ctx4=Danmark&crc=1768740390 hos TDC, det første indtryk var meget positiv, og meget spændene, alt var med trådløstastatur, msc fjernbetjening, HDMI kabel, DVI, konverter vga/dvi, samt dvi. lyd kabler, phonostik, m.m. Jeg satte det til en 37" Philips med Ambilight2 pixel 2 http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/TV_GR_ DK_CONSUMER/FLAT_TV_CA_DK_CONSUMER/product/37PF9631D_10_DK_C ONSUMER/catalog.jsp?language=da&country=DK&catalogTy pe=CONSUMER&proxybuster=00CWR5PBWBGLJJ0RMRCSHQFHKFSESI5P # mvh Fedthans
|
|
![]() |
|
risras ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Hej Fedthans Tillykke med dit nye media center ,glæder mig til en opdate af dine vidre erfaring med denne ikke mindst tuner delen da den har været lidt diskuteret i dette forum. |
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Hej Ang. Idea's tuner del så er der kommet en opdateret driver som løser problemerne. Bare ring til Acer Support og de sender den på mail. Så i kan roligt købe idea 500.
|
|
![]() |
|
fedthans ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Hej alle Der var lidt af en krise i dag da jeg kom hjem fra arbejdet, min lcd skærm flimrede helt vild da jeg startet mce op.. øv hvad nu.... men det var nok den driver som >Søren omtalte der fik min dag redet, efter opdateringen kørte den igen... men det kostet opringning både til Acer, men også Philips. mvh |
|
![]() |
|
![]() |
Køre nu på 2 dagen, og jeg har ikke fortrudt noget som helst, jeg har lige tygget tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12483& PN=1&TPN=1 igennem, og det var meget nedslået kommentar der bleiver skrevet om Idea 500, har jeg vidst vidst at den tråd eksistere, var jeg nok mere tilbage holdende med at smide 10 kilo på bordet. Men nu jeg har købt det er jeg faktisk glad for det, jeg kan ikke nikke genkendene på de problemer som der stå i tråden, jeg har godt nok ikke prøvet DVB-T, men det kommer nok en dag, og så kan det være problemerne kommer, men jeg er optimist og tror at der er kommet en driver som nok skal løse det / de problemer.... Slut her fra Fedthans |
|
![]() |
|
![]() |
Lige en fodnote... Hvad er IR-blaster, og hvordan virker det, tænker på opsætning osv... mvh Fedthans |
|
![]() |
|
LeRoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Hvad hedder den driver?? Har også et Idea500 og har også "små" problemer med tuner. |
|
![]() |
|
LeRoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Det er til "topbox" osv. det vil sige den kan styre en selector.......ikke fedt :-) PC Hvis du køber en "rigtigt" MCE remote kan du også styre lyd og tv. Har næsten det samme setup som dig dog et 42" TV |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Leroi Hvad er dit problem med Tuneren? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |