|
LØST - DRTV på Philips TV 50PUS9006 |
Besvar |
Forfatter | |
Kurt Poulsen
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1504 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Marts-2023 kl. 14:08 |
Hej,
Jeg prøver at bruge mit tv som indbyggede platform til at streame tv fra. Men DRTV giver mig problemer. Jeg kan sagtens manøvrere rundt i menuerne, men når jeg vil starte med at se en serie så viser den bare en sort skærm og der sker ikke mere. Jeg kan godt komme tilbage til menuen igen, men den vil ikke afspille indholdet. Tv'ets platform er Android TV. Alle øvrige streamingtjenester virker som de skal. Jeg har prøvet med et Apple TV og her virker appen fint. Tv'et er koblet til internettet med et kabel. Er der nogle der har et godt bud på hvad der er galt?
Redigeret af Kurt Poulsen - 06-Marts-2023 kl. 15:10 |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
Kurt Poulsen
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1504 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er løst. Der manglede en opdatering til app’en. 😏
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |