|
Hvor er digital foto print bedst og billigst? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2023 kl. 19:08 |
|
Forsøgte at finde priser på hjemmesiden ved digital upload. Det lykkedes mig ikke.
|
||
![]() |
||
kloppern ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du skal nok beslutte om det skal være bedst eller billigst :0)
I den størrelse, ville jeg smutte forbi Mimosa på Store torv, de er dygtige og ved hvad de laver (du kan også bruge deres hjemmeside). De er ikke de billigste, men heller ikke de dyreste. Jeg tror ikke du kan se forskel på deres kvalitet og de dyre steder (i den lille størrelse). Hvis du dog vil have det bedste, kan jeg anbefale Xprint.dk. Jeg har fået lavet flere billeder derfra. Deres farver er korrekte, alt laves manuelt og de bruger udelukkende Lambda printere. |
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Status: Offline Point: 1777 |
|
slettet
Redigeret af mnielsen - 06-Maj-2023 kl. 19:44 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock |
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 919 |
|
PhotoCare bruger Cewe - så der kan du bare bruge Cewe.dk i stedet. De sender med Bring eller PostNord. Der skal dog stadig oprettes en konto.
|
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Status: Offline Point: 1777 |
|
Og derudover, så har jeg ALDRIG hørt om Pixum. Hvis Cewe har opkøbt Pixum helt, så behøver de vel heller ikke at skrive om det. Redigeret af mnielsen - 06-Maj-2023 kl. 19:41 |
||
Radiokanaler: DAB og FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock |
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 919 |
|
De har åbenbart en interesse i ikke at fortælle det. Jeg læste det i Digital Foto for nogle år siden. Det fremgår også (lettere skjult) af det tyske hovedsædes website |
||
![]() |
||
|
Blot til info: Det kunne jeg jo ikke vide...
Redigeret af mnielsen - 05-Maj-2023 kl. 17:20 |
||
||
![]() |
||
|
Blot til info: Pixum og Cewe har været samme biks siden 2018.
|
||
![]() |
||
|
UPS (Det med Aarhus...) Hvis det er gået galt, så kan du jo bare uploade dem igen sammen med de næste, som skal laves, denne gang, roteret - dyre lærepenge, men så får I dem, lavet korrekt! Måske, de kan roteres på sitet, hvor I får billederne lavet...
Redigeret af mnielsen - 05-Maj-2023 kl. 14:58 |
||
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6581 |
|
Fotoprint i store størrelser, så nemprint.dk i Aarhus. De er dyre i små størrelser.
Disclaimer: det er mine nevøer, der ejer firmaet.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
|
Tak for info om orientering af billedet - tror vi har gjort den fejl. Dog kun 2 billeder til en start. Bor i Aarhus-området som angivet i teksten ;)
|
||
![]() |
||
|
slettet
Redigeret af mnielsen - 06-Maj-2023 kl. 19:45 |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |