|
Hvor er digital foto print bedst og billigst? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Maj-2023 kl. 10:50 |
|
Behøver ikke være det aller bedste, men heller ikke en middel eller derunder kvalitet.
Vi har prøvet onlinebestilling af digital foto print i Elgiganten. Ser udmærket ud, men måske det kan blive bedre? Hvor har I god erfaring med at få printet jeres digitale fotos? Det er måske få billeder i første omgang. Størrelse kunne være ca. 13-20 cm. Fx til at sætte i ramme og stille på en skænk. Hvis muligt måske også ca. 30 cm. Aarhus området.
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når jeg printer ude i byen, har jeg gode erfaringer med Pixum.
Skal det være stort, eller f.eks. på tapet har jeg b.la. brugt Illux Jeg prøvet at få lavet tapet i størrelse 550x280cm, det ser sindssygt godt ud også selv om du er tæt på.
Redigeret af Potter - 05-Maj-2023 kl. 11:44 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
slettet
Redigeret af mnielsen - 06-Maj-2023 kl. 19:45 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for info om orientering af billedet - tror vi har gjort den fejl. Dog kun 2 billeder til en start. Bor i Aarhus-området som angivet i teksten ;)
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fotoprint i store størrelser, så nemprint.dk i Aarhus. De er dyre i små størrelser.
Disclaimer: det er mine nevøer, der ejer firmaet.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
UPS (Det med Aarhus...) Hvis det er gået galt, så kan du jo bare uploade dem igen sammen med de næste, som skal laves, denne gang, roteret - dyre lærepenge, men så får I dem, lavet korrekt! Måske, de kan roteres på sitet, hvor I får billederne lavet...
Redigeret af mnielsen - 05-Maj-2023 kl. 14:58 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Blot til info: Pixum og Cewe har været samme biks siden 2018.
|
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Blot til info: Det kunne jeg jo ikke vide...
Redigeret af mnielsen - 05-Maj-2023 kl. 17:20 |
||
||
longjohn2
Funktioner
Tak(0)
|
|
De har åbenbart en interesse i ikke at fortælle det. Jeg læste det i Digital Foto for nogle år siden. Det fremgår også (lettere skjult) af det tyske hovedsædes website |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og derudover, så har jeg ALDRIG hørt om Pixum. Hvis Cewe har opkøbt Pixum helt, så behøver de vel heller ikke at skrive om det. Redigeret af mnielsen - 06-Maj-2023 kl. 19:41 |
||
||
longjohn2
Funktioner
Tak(0)
|
|
PhotoCare bruger Cewe - så der kan du bare bruge Cewe.dk i stedet. De sender med Bring eller PostNord. Der skal dog stadig oprettes en konto.
|
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
slettet
Redigeret af mnielsen - 06-Maj-2023 kl. 19:44 |
||
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |