|
SOLGT KEF LS50 Meta SOLGT |
Besvar |
Forfatter | |
spanky
Super bruger Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-September-2023 kl. 21:26 |
SOLGT!!! Kef ls50 meta i farven Titaniumsælges, som nye. Fremragende lille stander højttaler, ingen fejl eller mangler, er købt hos KT radio. I original emballage, der medfølger port plugs samt manual. 5600,- Kun 1 sæt tilbage 😊, kan muligvis leveres på store dele af Sjælland. Se dba link for billeder. Redigeret af spanky - 19-November-2023 kl. 12:41 |
|
spanky
Super bruger Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
De er stadig til salg 😊
|
|
spanky
Funktioner
Tak(0)
|
Ny pris 👍🏼
|
|
spanky
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg følger trenden for tiden, så nu er det Black friday 😋
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6451 |
Funktioner
Tak(0)
|
øv dem skulle jeg have haft købt. Hvad fik du for dem - om man må spørge ? :)
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
spanky
Funktioner
Tak(0)
|
Ja så er du lige en uges tid for sent på den 😋
Jeg fik de 5600,- jeg havde sat dem ned til
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |