recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC og selector
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC og selector

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
primeradk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Juni-2005
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 324
Direkte link til dette indlæg Emne: HTPC og selector
    Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 03:59

Jeg kan forstå jeg ikke kan få det digitale fra min selector igennem min htpc inden det kommer op på skærmen.

Men kan jeg ikke sætte min selector til antenne stik som normalt og fra selector til tv med scart. Så har jeg digital på skærmen. Så kan jeg vel bruge den analoge udgang på selector boxen til min HTPC og så fra den via mit vga kabel op til tv. Det bliver jo så analog men er jo også mest hvis man skal optage en serie eller noget. Lyder det helt skørt?

\René

Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.

Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 04:49
Hvis det er en sagem60 du snakker om, så er signalet ikke digitalt længere end til modtagelsen på selectoren, derefter er det analogt på begge scart udgange.

Den ene udgang (1) har RGB, mens den anden "kun" har s-video og composite. RGB er for TV direkte eller måske for en hardiskoptager, der så sløjfer signalet videre.

Hvis jeg laver stavefejl i dag giver jeg min nye firefox 2.0 skylden, den har nemlig dansk stavekontrol.

Ken

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu