|
slettes Solgt: PS4 Pro |
Besvar |
Forfatter | |
skare
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-November-2023 kl. 08:58 |
Ja var tanken, dog til min søn der vil forsøge :)
|
|
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
skal den da hackes
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
skare
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Raja,
Helt i orden skal dog være 9 eller der under for at det er brugbart, men tak for tilbagemelding :) |
|
BigRaj
Guld medlem Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld jeg ikke fik svaret. Tog 2 ugers ferie og kom hjem i går aftes.
Firmvare er 11.00 Venlig hilsen Raja
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
skare
Funktioner
Tak(0)
|
Ved du hvad firmware der er på den? Knægten er ude efter en med firmware 9 eller tidligere
|
|
BigRaj
Guld medlem Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej med jer
Jeg vill opgradere til ps5 så sælger den ene af vores PS4'ere. Den er købt herinde af John Conner. Den er minimal brugt. Jeg har brugt den 8 gange siden januar til Tekken 7. Den bliver naturligvis nulstillet og den larmer ikke ( blæseren står ikke og kører hele tiden) og den er meget velholdt. Der følger strømkabel og en kontroller med. Kassen har jeg smidt ud for længe siden. Den kan hentes i Malmø eller i Gladsaxe hvor jeg arbejder. Pris: Hit me :-) men jeg tænker måske 12-1300 ? Venlig hilsen Raja
Redigeret af BigRaj - 17-November-2023 kl. 13:57 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |