|
Yamaha R-N301 Vtune,av control app |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 14:47 |
En ny forstærker, Yamaha R-N301
Den virker bare ikke med yamaha appen og er i tvivl om vtune virker Nogen der ved om det kan lade sig gøre at få begge ting til at virke så jeg kan høre radio fra nettet uden at skal bruge min computer evt hvordan jeg spiller musik fra mobilen, f.eks via tidal |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Puha, det er slemt at have købt et forældet produkt, som producenten har efterladt i støvet.
Yamaha app bliver ikke rigtigt opdateret og mange af de gamle produkter er blevet fjernet. vTune er der sikkert blevet lukket for som på Marantz systemerne. Du kan AirPlay til den - hvis din telefon kan det…. Klaus
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Aner ikke om den kan airplay, higher end android mobil
Der er de indgange jeg skal bruge og 2x100 watt i 8 ohm, som faktisk gør en forskel, altså at have masser af power, til en ny pris på kun ca 1900kr gør den det rigtig godt
Redigeret af gasolin - 23-Oktober-2023 kl. 15:36 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5269 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser ud til din receiver er for gammel (release 2014) og "Ikke kompatibel" til at bruge Yamaha "airable.radio" som erstatning for vTuner:
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1655 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har samme problem med min yamaha avr. Internetradio virker ikke mere, men der findes vist et fix, der involverer at betale for en eller anden tjeneste. Kan dog ikke huske hvilken. Det er beskrevet i en gammel tråd her på forum. Led selv efter den ;-)
Vedr app. Har du prøvet om Yamaha AV controller virker? |
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Overskrift
Yamaha R-N301 Vtune,av control app |
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1655 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK! |
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
ingen ide om hvad jeg skal søge på
Første billede er fra av controller appen Redigeret af gasolin - 23-Oktober-2023 kl. 17:53 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5269 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så ind på og betale USD $6 på min vTuner konto, så nu virker den igen i et år. Kan ikke blive klog på om du kan oprette vTuner konto på tilsvarende vis, eller om Yamaha helt er afskåret for den løsning?
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke om jeg kan få det til at virke, kan jeg ikke er det spil af penge
Som alm forstærker er den dog helt funktionsmæssigt iorden (også lyden), fint nok at der er knapper at trykke på til bassen,diskanten og at man kan sætte start volumen og max volumen (ingen forvrængning,overstyring ved max niveau) dog er der intet der virker pt, ingen airplay,ingen netradio,server,spotify Har opdateret softwaren
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virker AirPlay ikke?
Klaus
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke lige hvad jeg skal have installeret for at det virker, men nej det gør det ikke
Har lige fået den i dag så jeg ikke prøvet alt, har dog kun android, ingen apple produkter og ingen apple streamings tjenester
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |