|
Ny computer |
Besvar |
Forfatter | |
Dunken
Ny bruger Oprettet: 22-Januar-2024 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Januar-2024 kl. 16:52 |
Er desværre meeget lang tid siden jeg selv byggede min computere, så er totalt tabt på specs.
Desværre står jeg pt med en gammel stationær der er ved at dø og ikke altid vil starte op eller ender med BSOD - så er lidt presset på at få den skiftet ud. Bruger den hovedsageligt til gaming og de daglige sysler. Gaming er ikke de allermest krævende spili, men vil gerne den er lidt fremtidssikret. kigger pt på den her fra El-giganten - ser på overfladen udmærket ud til prisen og kan hentes samme dag, meen... Kan ikke helt gennemskue om jeg kan sætte nogle af mine gamle HD i har både en SSD og HDD (begge på sata mener jeg?). Strømforsyningen virker også noget sparet (igen kan det være gammel strøm) Og kan slet ikke gennemskue om MB giver muligheder for at udvide eller hvor mange ekstra HD den tager. Er lidt presset på tid, så håber nogle af dem som har holdt sig opdateret kan hjælpe lidt :) Evt med om den linkede PC er "god nok" eller om der er bedre til prisen (7k er i den øvre del af budgettet). På forhånd mange tak |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |