|
Reparation af batteri holder i walkman |
Besvar |
Forfatter | |
ThomasNielsen
Ny bruger Oprettet: 27-Januar-2024 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Januar-2024 kl. 13:24 |
Kan man reparere den metalfjeder, som er minus delen når der i sættes et AA batteri (i en walkman).
Fjederen er rustet og knækket af. Jeg har et foto af det, men ser ud til at man ikke kan uploade fotos til et opslag
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(1)
|
Ja hvis du er lidt fiks på fingrene, kan du lodde en ny fjeder i fra Bauhaus. Den skal selvfølgelig være af ledende metal. Så lodning og evt limning.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
ThomasNielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke grej til lodning, men jeg forsøge med lidt lim.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(1)
|
Du kan ikke lime en ledning på indvendig så den får elektrisk forbindelse.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7068 |
Funktioner
Tak(1)
|
Ikke nemt at lave elektronik uden loddekolbe.
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(1)
|
Du kan købe løse kontaktfjedre - fx. her: https://elektronik-lavpris.dk/c7695/batterier-tilbehoer/holdere-clips/kontaktfjedre/
|
|
ThomasNielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Super, LongJohn, tak for rådet
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |