|
Solgt airtag kan ikke bruges |
Besvar |
Forfatter | ||
Kvaaen
Bruger Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Januar-2024 kl. 09:31 |
|
Hej alle. Har solgt en Airtag. Og vidste ikke, at den var bundet til min konto. Sælger beder mig derfor fjerne den fra min konto. Har fra en lånt Iphone logget ind. Men kan ikke se airtag'et i "Find my" app. Hvad kan jeg gøre? Køber har reset airtag'et.
|
||
Mvh.
Anders Nielsen |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Kvaaen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mvh.
Anders Nielsen |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at logge ind på dit Apple id via en browser?
Det lyder lidt som om du har kigget på en andens konto. Du skriver at det er fra en lånt iPhone. Hvorfor det og ikke din egen? |
||
Kvaaen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja man kan slet ikke se det i browseren. Jeg har ikke Iphone mere. Derfor. :-) Men var logget ind på min egen Icloud konto. Det er dog løst. :-)
|
||
Mvh.
Anders Nielsen |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad var løsningen?
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Kvaaen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg havde i forvejen slettet alt indhold i min Icloud, noter, kontakter etc. Ændrede koden til hans navn og mobil nr. Så fik han adgang til min icloud og han klarede den fra en gammel Iphone han havde liggende.
|
||
Mvh.
Anders Nielsen |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man skal ikke bruge en iPhone til en browser. En PC, Mac eller ipad kan bruges. Og du skal logge ind på apple id. |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |