|
Subwoofer Y-split, som RCA interconnects, ok? |
Besvar |
Forfatter | |
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2024 kl. 14:23 |
Hej,
Jeg har sådan nogle kabler liggende, som jeg købte for meget længe siden, hos enten av-connection eller av-cables. Kan de bruges som almindelige interconnects, til at "forvandle" en almindelig effektforstærker til en monoblok-agtig-ting? Altså, jeg gør det faktisk allerede, men tænker om det er de "smarteste" kabler at bruge mht. signalstyrke og impedance? Mange tak.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19447 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ikke meget andet der fungerer lige så godt.... Klaus
|
|
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, Klaus. Så behøver ikke bekymre mig om hvorvidt jeg bruger nogle decideret forkerte kabler.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |