|
Recorder til DVB-T (Norlys, tidl. Boxer) i 2024? |
Besvar |
Forfatter | |
Samsung_M
Super bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Juli-2024 kl. 12:10 |
Hej alle Jeg har (stadig) et Norlys-abonnement (det gode gamle via antenne) og havde i tidernes morgen en Sagemcom harddisk-optager til programmering af optagelser m.v. Den er død for mange år siden og jeg har aldrig anskaffet mig en ny - nu bruger jeg blot flow-tv via CA-modul i TV'et. Af flere forskellige årsager er det nu relevant for mig at kunne optage på ny; men findes der overhovedet et produkt der er anvendeligt i 2024 til formålet? (det behøves ikke være fancy, kan gå på nettet, smart-funktioner m.v. - blot en stabil harddiskoptager der kan anvendes med Norlys' kort og sendenet). Pft. Bh Christian
Redigeret af Samsung_M - 27-Juli-2024 kl. 12:11 |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se på Xoro modellerne. De er billige og stabile. Findes primært på det tyske marked, men dog også i DK. Skal det være mere luksus, så se på VU+.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4700 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Hvis du skal kunne optage andet end DR, skal du bruge en DVB-T2 boks med harddisk og CA-modul. Ved installationen flytter man CA kortet fra TV og over i DVB-T2 boksen. Nogle bokse har fjernbetjeninger der både kan styre boksen, samt tænde og slukke for TV'et. Flere bokse kan optage at program, mens man ser et andet. Jeg har for flere år siden købt en let brugt Dreambox DM 900 på ebay.de til min søster på 69 år. Hun finder den let at bruge og programmere optagelser på. Hun bruger et tidligere boxer kort. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 27-Juli-2024 kl. 16:24 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19509 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke sådan at dit tv kan optage? Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |