recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DRTv app: se videre kommer ikke frem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DRTv app: se videre kommer ikke frem

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 442
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DRTv app: se videre kommer ikke frem
    Sendt: 12-August-2024 kl. 23:00
Min "se videre" på forsiden af DRTv app'en
forsvinder jævnligt, så man ikke kan se hvilke programmer man følger med i og hvor langt man er nået, hvorfor ???
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2024 kl. 23:14
Har du oprettet en bruger på DR.dk?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7082
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2024 kl. 06:43
Tjek om du er logget ind.

De smider mange bruger af og man skal gennem en dum ind log proces 

Der er en længere tråd på flatpanels om dr log ind
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2024 kl. 07:31
Jeps, jeg er bruger og logget ind. Nogle gange, ikke altid, kommer "se videre"tilbage hvis jeg genstarter mit ATV. Det kan også bare være der næste dag af sig selv, hvis det pludselig har været væk dagen før.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2024 kl. 07:56
Login på DRTV er en joke, har droppet det
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2024 kl. 10:16
Jeg havde også problemer med DR appen. Men efter at ha lavet en bruger, og derfor altid er logget ind, kører det uden problemer.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2024 kl. 10:22
Mærkeligt, jeg har også en bruger og er permanent logget ind. Alligevel har jeg den beskrevne problematik ???
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2024 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af ajaj ajaj skrev:

Mærkeligt, jeg har også en bruger og er permanent logget ind. Alligevel har jeg den beskrevne problematik ???
Det hjælper sommetider at slette app og gen-installere. Det bruger jeg også på tlf hvis der er problemer.
Til top
MacNerd1965 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-August-2022
Sted: 2900 Hellerup
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MacNerd1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2024 kl. 12:32
Jg ehar også DR App'en på mit Apple TV. Den skal jeg slette hver anden dag ellers virker den ikke.

Jeg har ikke noget log ind.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2024 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af MacNerd1965 MacNerd1965 skrev:

Jg ehar også DR App'en på mit Apple TV. Den skal jeg slette hver anden dag ellers virker den ikke.

Jeg har ikke noget log ind.
Ja det genkender jeg. Det forsvandt med et log in.
Til top
MacNerd1965 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-August-2022
Sted: 2900 Hellerup
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MacNerd1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2024 kl. 14:14
Synes det er useriøst at jeg skal have et log ind for at bruge deres App.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2024 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af MacNerd1965 MacNerd1965 skrev:

Synes det er useriøst at jeg skal have et log ind for at bruge deres App.
Det skal du også på de andre apps.
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu