|
DRTv app: se videre kommer ikke frem |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-August-2024 kl. 23:00 |
Min "se videre" på forsiden af DRTv app'en
forsvinder jævnligt, så man ikke kan se hvilke programmer man følger med i og hvor langt man er nået, hvorfor ???
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du oprettet en bruger på DR.dk?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjek om du er logget ind.
De smider mange bruger af og man skal gennem en dum ind log proces
Der er en længere tråd på flatpanels om dr log ind |
|
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeps, jeg er bruger og logget ind. Nogle gange, ikke altid, kommer "se videre"tilbage hvis jeg genstarter mit ATV. Det kan også bare være der næste dag af sig selv, hvis det pludselig har været væk dagen før.
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Login på DRTV er en joke, har droppet det
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde også problemer med DR appen. Men efter at ha lavet en bruger, og derfor altid er logget ind, kører det uden problemer.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
Mærkeligt, jeg har også en bruger og er permanent logget ind. Alligevel har jeg den beskrevne problematik ???
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Det hjælper sommetider at slette app og gen-installere. Det bruger jeg også på tlf hvis der er problemer.
|
|
|
|
MacNerd1965
Junior bruger Oprettet: 19-August-2022 Sted: 2900 Hellerup Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jg ehar også DR App'en på mit Apple TV. Den skal jeg slette hver anden dag ellers virker den ikke.
Jeg har ikke noget log ind.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det genkender jeg. Det forsvandt med et log in.
|
|
|
|
MacNerd1965
Junior bruger Oprettet: 19-August-2022 Sted: 2900 Hellerup Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes det er useriøst at jeg skal have et log ind for at bruge deres App.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal du også på de andre apps.
|
|
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |