|
Netnørden Internet 10gbps?? |
Besvar |
Forfatter | |
Mattti
Bruger Oprettet: 07-Juli-2010 Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Oktober-2024 kl. 14:02 |
Hej derude...
Jeg har fundet denne hjemmeside: https://netnørden.dk Men ville lige høre om der er nogle af jer, som har hørt og/eller har erfaringer med denne udbyder?? De har internet hastigheder op til 10gbps.. På forhånd tak!
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har kun set et par reklamer for dem på FB. Har ikke noget kendskab til dem udover. Hos mig påstår de at kunne levere 10/1Gb over TDC fiber, selvom YouSee påstår de ikke kan tilbyde mig højere end 1/1Gb, tiltrods for de har 2.5/2.5 i deres udvalg.
|
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er noget tid siden, at TDC annoncerede "10 Gbit/s" til private (hastigheden kommer reelt ikke over ~8 Gbit/s), de steder, der har adgang til næste fibergeneration (XGS-PON). Yousee tilbyder det ikke nødvendigvis. Netnørden tilbyder også 2 Gbit/s over coax, men Yousee stopper på nuværende tidspunkt ved 1 Gbit/s. Hvis man kun har adgang til den gamle fiber - GPON - kan man ikke få mere end ~1 Gbit/s i upload (teknikken stopper der).
Redigeret af bubbleboy - 12-Oktober-2024 kl. 16:49 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |