recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilføj Musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTilføj Musik

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Astrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Tilføj Musik
    Sendt: 29-Oktober-2006 kl. 14:53

Hej

Jeg har problemer med at få vist/adgang til alt mit musik via MCE. Jeg har valgt at have mit musik en fælles mappe og har forsøgt at tilføje denne mappe via MCEs funktion til at tilføje musik. Problemet er at den ikke opdaterer listen og MCE viser kun en lille del af alt det musik jeg har. Har læst et eller andet med tags, men fatter det ikke helt J

Hvad kan der være galt.

Kan man evt. nulstille sit MCE og så få startet forfra? Jeg har slettet i mappen musik under dokumenter for at få fjernet alt og starte forfra.

MVH Astrup

Til top
Muntz_DK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2006 kl. 17:34

Tilføj det bibliotek, som musikken ligger i, i windows mediaplayer. MCE henter alle oplysninger fra media player.

Til top
2Rbak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-November-2006
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 11:48

hej Astrup

jeg har det samme problem med MCE, jeg har næsten prøvet alt. har du fundet en løsning på problemet.

mvh

2R
Til top
Muntz_DK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 19:36

Prøv og åben din windows mediaplayer.  Tryk "på bibliotek" Derinde kan du ændre/rette alle dine id tags. Mediecenter henter alle oplysninger derfra. Hvis du sletter alt fra den liste, uden at slette fra hd. Kan du bagefter tilføje dem igen ved at lave en søgning.

Hvis man blot trykker på søge funktionen kan du tilføje et bestemt biliotek

håber i er med på hvad jeg mener

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu