|
Airpods Pro – ubrugelige i vind? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 397 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juni-2025 kl. 07:43 |
|
Hej!
Jeg er godt tilfreds med mine Airpods Pro til aflytning af podcasts på vandreture. Men telefonsamtaler er umulige, hvis der er vind - den anden part modtager totalt forvrænget lyd og selv hører man ikke modparten særligt godt. Har I et trick – bortset fra at frakoble Airpods og tage telefonen op til øret, hvilket iøvrigt heller ikke fungerer for godt? |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er det støjreduktionen, der driller? Hvad sker der, hvis du slår den fra?
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 397 |
|
Støjreduktionen har desværre ingen effekt på vindstøj - er min erfaring.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5167 |
|
Slå medhør til og hold tlf med højttalere vandret ud for din mund. Hvis vinden støjer, skal du bare dreje dig til den ikke gør.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
|
Tak Munck.
Gad vist om der findes earbuds, der kan fungere med telefonsamtaler i vind. Det burde vel ikke være rocket science... Redigeret af ClausBP - 25-Juni-2025 kl. 12:55 |
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
|
Jeg synes mine Pro 2 er væsentligt bedre end første generation, der er bedre støjbehandling, også i mikrofonen.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19753 |
|
I et blæsevejr som der er lige nu, kan man regne alt muligt ud med filtre og “kunstig intelligens” (AI som det så smart hedder).
Det eneste der virker er en vindtætte og så ellers en mikrofon tæt på munden. Jeg har et sæt der virker i regn, vind og larm fra maskiner 3M Peltor XP - lydmæssigt, når jeg spiller musik, er de elendige i forhold til mine AirPods pro (både 1 og 2). Klaus
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5167 |
|
Måske kan nogle billige nogen uden den udadvendte mic til NFC, bedre bruges i vind. Bare en tanke, jeg har ikke selv prøvet.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
|
OK tak - de er lige voldsomme nok til min brug ... |
||
![]() |
||
|
Måske - jeg håber, at nogen kan anbefale nogle konkrete ear buds, der løser problemet ... |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19753 |
|
Jeg bruger dem også kun på arbejde - eller når jeg slår græs..... Klaus
|
||
![]() |
||
|
Jeg er ret sikker på at du ikke finder nogen...... Klaus
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |