|
To iPhones viser forskellig distance |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ham den anden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2025 kl. 20:56 |
Fruen og jeg har hver en iPhone. Fruen har en 13 mini og jeg har en 16 pro. Når vi er ude at gå side om side viser fruens mini væsentlig kortere distance i sundhedsappen end min 16.
Jeg har måle distancerne via informs rutemåler og kan konstaterer at min16 pro er spot on ift registreret distance og fruens 13 er off. Hvordan kan man (hvis man overhovedet kan) nulstille gps i 13 mini da den tydeligvis er forkert?
|
|
Lyd: NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One
Billede: LG C3 77" OLED - ATV 4K - Sony UBP-x700 - Sennheiser AMBEO Plus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger din kones telefon gps til at måle distancen?
Klaus
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10568 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sundhedsappen bruger ikke GPS, men måler efter antal skridt, som kan variere meget i længde. Derfor er den ikke særlig nøjagtig. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |